Salgsbetingelser

 

Gavekort kjøpt i butikken må brukes innen 1 år etter kjøpsdato.

Uavhentede pakker. Husk å oppgi riktig mobilnr i bestillingen din. Du vil motta en sms på dette nr når pakken din er klar for henting på ditt postkontor. Det er ditt ansvar som kunde å hente ut pakken på postkontoret. Henter du ikke pakken og den blir sendt i retur til Tuvas Hus,vil Tuvas Hus trekke fra et administrasjonsgebyr på 300,- pluss 149,- i returfrakt som Tuvas Hus blir fakturert for fra posten. På ordre der summen er på mindre enn 449,- (altså ingen refusjon) vil du motta en faktura fra Tuvas Hus på eventuelt returfrakt. Betalingsfrist 7 dager...etter dette blir den sendt til inkassobyrå.

Uavhentede pakker er et brudd på kjøpsavtalen. 

Også pakker som blir sendt i retur av kunden, uten Angreskjema er et brudd på kjøpsavtalen. På dette vil kunden motta et administrasjonsgebyr på 99,-

Angrefrist

Angrerettskjema får du på mail ved sending av varene.Tuvas Hus sender ikke dette sammen med dine varer.

Feilfrie og ubrukte varer sendes til Tuvas Hus innen 14 dager i sin orginale emballasje. Returfrakt må du betale selv. Det er alltid lurt å sende Tuvas Hus en mail for å avklare en evt retur før du sender varen tilbake. Tuvas Hus anbefaler deg å sende varen med sporing da det forekommer at pakker blir borte i posten. Tuvas Hus tar ikke ansvar for skade på retur varer.

Har du mottatt ødelagte produkter/ reklamasjon/ fraktskade

Dessverre skjer det noen ganger at produkter ikke klarer postgangen, og at de kommer ødelagte frem til deg. Det er alltid utrolig kjedelig, derfor prøver vi å pakke våre produkter så godt som mulig.

VIKTIG Sjekk pakken din ved utlevering. Er pakken din skadet (Utvendig) ved henting/utlevering på døren, sier du ifra til postansatt. Som hjelper deg med å ta bilder og utfylling av skjema

https://www.posten.no/kundeservice/skjema  som sendes til Posten.
 

Som mottaker av pakken er det ditt ansvar å se over varene som er bestilt er hele og i OK stand, FØR du kaster emballasjen. Ved skade må du sende bilder av skaden og emballasjen innen 12 TIMER, men helst så fort som murlig for å få erstatning. På tlf 90671935 eller på mail toril@tuvashus.no 

Tuvas Hus tar også forbehold om at FARGER  på produktene kan AVIKE litt fra produktbildene.

TREVARER kan avike med farge, utsende men står i tekst (info) om varen UNIK UTFORMING vil si forskjell på tresort og farge. 

Tuvas Hus vil bruke emballasje om igjen for å spare miljøet,så det kan hende at det som står utenpå esken ikke samsvarer med innholdet. Bruker teip fra Jula slik at du som kunde ikke betaler for teipen.

Det er KLARNA som er ansvarlig for ut/inn betalinger i Tuvas Hus nettbutikk, så dersom du har noe spørsmål ang dette MÅ du henvende deg til KLARNA direkte. Telefon 21018991

Betaler du med Vipps er det Vipps som tilbakefører pengene. Lurer du på noe så tar du kontakt med Vipps på telefon 22482800.

Det er du selv som er ansvarlig for din Faktura fra Klarna ved betalings utsettelse, Tuvas Hus har ikke ansvar for betaling/utsetelse. 

 

Ønsker deg en hyggelig handel.