Salgsbetingelser

 

Gavekort kjøpt i butikken må brukes innen 1 år etter kjøpsdato.

UAVHENTEDE pakker. Husk å oppgi riktig mobilnr i bestillingen din. Du vil motta en sms på dette nr når pakken din er klar for henting på ditt postkontor, du vil også få hente melding på mail adressen du har oppgitt. Det er ditt ansvar som kunde å hente ut pakken på postkontoret. Henter du ikke pakken og den blir sendt i retur til Tuvas Hus, vil Tuvas Hus trekke et administrasjonsgebyr på 300,- pluss 149,- i returfrakt som Tuvas Hus blir fakturert for fra posten.  

Uavhentede pakker er et BRUDD på kjøpsavtalen.  Avtalen er bindende for begge parter når kjøperens bestilling er mottatt av selgeren og pakket.

Angrefrist

Vi ber deg tenke deg om og handle kun hvis du virkelig vil ha varen. La oss sammen jobbe for en mer bærekraftig netthandel. Å sende masse varer frem og tilbake gagner hverken deg, oss eller miljøet.

Angrerettskjema får du på mail ved sending av varene.Tuvas Hus sender ikke dette sammen med dine varer.

Feilfrie og ubrukte varer sendes til Tuvas Hus innen 14 dager i sin orginale emballasje. Returfrakt må du betale selv. Det er alltid lurt å sende Tuvas Hus en mail for å avklare en evt retur før du sender varen tilbake. Tuvas Hus anbefaler deg å sende varen med sporing da det forekommer at pakker blir borte i posten. Tuvas Hus tar ikke ansvar for skade på retur varer. Det er du som er kunde som har et ansvar å pakke varene ansvalig, slik at den tåler Postgangen.

Har du mottatt ødelagte produkter/ reklamasjon/ fraktskade

Dessverre skjer det noen ganger at produkter ikke klarer postgangen, og at de kommer ødelagte frem til deg. Det er alltid utrolig kjedelig, derfor prøver vi å pakke våre produkter så godt som mulig.

VIKTIG Sjekk pakken din ved utlevering. Er pakken din skadet (Utvendig) ved henting/utlevering på døren, sier du ifra til postansatt. Som hjelper deg med å ta bilder og utfylling av skjema

https://www.posten.no/kundeservice/skjema  som sendes til Posten.
Som mottaker av pakken er det ditt ansvar å se over varene som er bestilt er hele og i OK stand, FØR du kaster emballasjen. Ved skade må du sende bilder av skaden og emballasjen innen 12 TIMER, men helst så fort som murlig for å få erstatning. På mob 93489075 eller mail toril@tuvashus.no  Skader meldt inn etter 4 dager erstattes ikke.

Tuvas Hus tar også forbehold om at FARGER  på produktene kan AVIKE litt fra produktbildene.

Tuvas Hus bruker bilder fra leverandøren stort sett, så derfor har vi ikke alt som er på bildene. Siden vi er en liten nettbutikk så har vi ikke kapasitet til å ordne med bilder av alle varene selv.

TREVARER kan avike med farge ut ifra vareparti, så bestiller du to like tre varer kan det hende dem ikke har helt samme farge i treet. Men vi prøver å sette sammen varer med så lik farge som murlig. Men tresorter er veldig forskjellige i fargen.

Tuvas Hus vil bruke emballasje om igjen for å spare miljøet,så det kan hende at det som står utenpå esken ikke samsvarer med innholdet. 

Det er KLARNA som er ansvarlig for ut/inn betalinger i Tuvas Hus nettbutikk, så dersom du har noe spørsmål ang dette MÅ du henvende deg til KLARNA direkte. Telefon 21018991

Betaler du med Vipps er det Vipps som tilbakefører pengene. Lurer du på noe så tar du kontakt med Vipps på telefon 22482800.

Det er du selv som er ansvarlig for din Faktura fra Klarna ved betalings utsettelse, Tuvas Hus har ikke ansvar for betaling/utsetelse. 

Du kan IKKE handle hos Tuvas Hus med OPPKRAV

 

Ønsker deg en hyggelig handel.